5.10.06

Klar suppe


Jeg har jo skrevet, at en kylling varer tre dage. Suppen blev frosset den anden aften. Og i dag kom den så frem igen. Og fik selskab af oksekødsuppe, som også lå og puttede sig i fryseren, fra en anden god gang. I med frisksnittede gulerødder, pastinakker og porrer. Jeg indrømmer blankt, at jeg snyder, når det kommer til kød- og melboller. De er købt færdiglavede. Og de smager fint. Jeg vil gerne lave dem selv en dag, men i dag var der altså ikke tid til det!


Vi har iøvrigt et biprojekt kørende med græskar, der bages, hvorefter kødet blendes, og mosen endeligt drænes. Det skal bruges til min svigerindes kandidatfest, hvor der skal serveres et større antal græskartærter.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Anders

Flot kogebog. Du må gerne teste et par opskrifter i vores køkken på Julagervænget 31 i Odense, hvis vi må spise med. Sjovt nok har Joachim sin egen lille private side i samme system, som vi bruger flittigt.
Held og lykke med opskrifterne!

Ellen og Svend Erik

8/10/06 15:54  
Blogger Anders said...

Tak for de pæne ord. Jeg er endnu ikke aktiv på catering-fronten, men det kan da være, at det kommer en dag. Indtil da må I selv stå for udførelsen af mine opskrifter!

9/10/06 23:12  

Send en kommentar

<< Home