14.2.07

Hvem er I, kære læsere?




Det er ikke så lang tid siden, at jeg gjorde lidt status på udviklingen i læserantal. Meget belejligt har nogle folk derude omtrent samtidigt søsat et lille undersøgelsesprojekt under navnet "Blogtjek 07". Det kan du læse mere om her. Jeg har set, kritiseret og forbedret mange spørgeskemaer i mit liv. Dette er bestemt ikke det bedste, jeg er stødt på. Men til formålet at vide bare lidt mere om sine læsere, og hvad jeg eventuelt skal gøre bedre, så er det helt fint. Og lige til at tilmelde sig og gøre brug af. Jeg har lagt et link øverst i højre side, hvor du indtil 1. marts vil kunne komme til et skema om denne side.

Du kan også komme til skemaet ved at klikke lige her.

Det tager kun ½-1 minut. Lidt længere hvis du også giver en kommentar med på vejen - det må du meget gerne! Jeg tror i øvrigt nok, at du skal vælge 'skriv kommentar' som afslutning på side 2 - uanset om du faktisk har skrevet noget eller ej - ellers får jeg næppe noget feedback på dine markeringer i bonusspørgsmålet. Som desuden har tåbelige svarkategorier, og som ikke er særlig bonusagtigt, da det er standard hos alle deltagere? Hvad sagde jeg, ikke det mest gennemarbejdede spørgeskema, jeg er stødt på...

...nu er du jo blevet nysgerrig, så besvar nu bare det skema :-)

Tak for hjælpen!

Etiketter: , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Når nu du spørger så høfligt ;-)

19/2/07 16:24  
Anonymous Anonym said...

En anden gang må du godt låne Xact så det bliver lidt mere prof

21/2/07 09:52  
Blogger Anders said...

Tak og tak - det vil jeg overveje...

21/2/07 18:16  
Blogger Maria Guldager said...

Tak for god mad-inspiration!!

13/4/10 11:27  

Send en kommentar

<< Home